Thursday 22 September 2011

Hari Khamis Daaaaa...

Assalamualaikum w.b.t semuaaaaaa.. buat-buat muka comel.. lamanya nda berkata-kata di sini, kan... Sekarang ni pun tengah fikir lagi benda apa nak tulis, heran..

Aku bukan apa, banyak lagi benda lain nak fikir sekarang ni, the majlis will come, yay!!! so, nak cakap menyibukkan diri dengan the majlis, langsung takde pon yantie.. tau xpa..

Tapi kan, for sure, alhamdulillah aku dah dapat mak andam.. yeeee... sekurang-kurangnya lepas dah bab nak buat pelamin, make-up,  mini pelamin for nikah, hias bilik pengantin, then baju sanding untuk en.hubby, coz insyallah baju tuk aku plak aku beli sendiri kot, tau-tau laa kan, body size macam aku ni, susah sikit nak carik, plus size laa katakan... sedih...

Owh yaa, nak share sikit jer laaa, aku punya majlis wat kat rumah aku jer, sapa-sapa yang kenal aku, datang tau, aku jemput.. Then, the majlis pada 12 November 2011, Sabtu insyallah sanding, 11 November 2011 plak, Jumaat aku nikah.. Aku jemput pada 12 November 2011 yer, time sanding tu.. time nikah only VVIP jer... Artis laaa sangat...


Sebenarnya, benda paling simple pun aku tak prepare lagi, korang nak tau apa, kad jemputan.. naaaa paling siok... paling keren banget... hehe.. paling mannang... << ini ayat paling sesuai untuk aku.. padan muka hang yantie..

Dan... dan... aku dah dapat mr.photographer aku, kawan aku gak, terima kasih ye, bagi harga terbaik punyaaa, tak bole laa nak publish berapa harga dia bagi aku, secret der.. =P


Nak story mory, nanti aku sambung lagi, keep in touch..

Daaaa pemirsa... kapan-kapan bersua lagi yaaa... =)

No comments:

Post a Comment