Monday 23 July 2012

Salam Lebaran

Assalamualaikum w.b.t.....

Alhamdulillah, saya kembali di sini, rasanya agak lama.. ya, sangat lama... maaf jika masih ada yang sudi baca di sini dan saya kurang menulis lagi... kehidupan serba sibuk... antara dunia dan akhirat, keduanya di cari dan harap ianya dapat seimbang...

Alhamdulillah juga, tahun ni tahun kedua saya menjadi seorang isteri kepada seorang suami yang baik, memahami, bertanggungjawab... ahhhh, tak perlu laa untuk saya nyatakan lebih lanjut, semoga dia yang terakhir dalam hidup saya, amin ya rabbal alamin...

Alhamdulillah, ramai rakan-rakan yang sudah mendirikan rumah tangga, tanhiah saya ucapkan.. dan kunci sebenar-benarnya kebahagiaan rumah tangga adalah apabila kita mendekatkan diri kepada Allah S.w.t... Bukan mau berceramah, tapi kita hidup di dunia ini hanya bersifat sementara, maka hargai laa apa yang kita punya... =)

Alhamdulillah, saya di beri kesempatan lagi untuk bernafas di dunia ini, terima kasih ya Allah....

 Saya


**Salam lebaran... Semoga mendapat keberkatan dan keredhaan dari Nya**

2 comments:

  1. kt mane ni ek? lm tol menyepi..

    ReplyDelete
  2. sorie ecah.. akak bz sangat.. hari tu blk tawau, tak sempat jumpa ecah.. huhuhu... ecah dah pindah kk ke???

    ReplyDelete