Friday 1 July 2011

Transformer : Dark Of The Moon

Serius aku dah tengok, tapi masalah nya 3D... perghhhh aku sakit kepala plak pakai benda alah tu, sampai-sampai nda dapat tido... apa tidak nya, semua show pun full house.. aku nda suka, terpaksa menunggu sampai pukul 11.00, mau nda mau, mid night jg laaa jawabnya, habis crita pon dalam 1.30 pagi.. hermmmmm tapi memang hampa laaa bagi aku yang kurang suka dengan 3D punya cerita nii..


Aku suka part sam dengan perempuan tu jak, carly... lawa plak perempuan tu, sapa laaa yang nda mau kan, awek cun melecun cam tu.. pastu bumblee bee... memang terpegun laaaa sekejap...

Yaaaaaa ni laaa hero & heroin nyaaa... 

Mereka lagi... aku rasa part ni time bangunan tu terbelah dua... 

The latest 1...
Malas mo cakap banyak, jadi kalau mau lebih tahu lagi, beratur laaaa or booking tiket awal2... skarang ni tengah hot, malar full house.. bikin panas... dan bagi sapa-sapa yang alah dengan spek 3D tu, tengok yang 2D  tu lagi bagus laaaaa... macam aku... sampai sekarang masih pening-pening lalat niii... 

Trimas...



No comments:

Post a Comment