Thursday 30 June 2011

Lepak di mana suka...

Sabtu lepas aritu aku hilangkan bosan sambil mencari barang-barang penting, tapi satu kedai di KK ni langsung takda, jadi aku pun duduk-duduk laaa di mana aku suka.. aku dengan sahabat aku.. KK ni banyak tempat best-best.. aku suka... dan disebabkan aku suka, aku pun petik-petik gambar.. aku suka lagi..

Ni laaa tempat nya, lepak-lepak hilangkan bosan... sambil tengok orang lalu lalang... 

nyaman.. 

ini hanya lakonan semata-mata... jangan tiru aksi ini yaaaaa...

Peberet beg... 

Dekat-dekat sini ok laaa...

Aku dan tiang yang tinggi, menampakkan aku sangat rendah  kan kan....

Bandar KK... 

pink itu sweet... 

dan ini adalah kepunyaan sahabat saya.. 

kedai bunga destinasi lepak terakhir, suka sebab kedai ni comel dan banyak  yang menarik...
Itu jak laaaa yang sempat aku kongsi di sini.. aku pun heran mana part sahabat aku.. dia ni seorang pemalu dan sabar orang nya... saya sayang dia.. oleh sebab saya sayang dia, gambar dia tidak ada di entri ini.. sayang kamu tauk... =)


Trimas....












No comments:

Post a Comment