Friday 24 June 2011

Makan time...

Aku ni memang suka makan mcd especially Double Cheeseburger.. terbaik.... itu hari aku dgn kwn aku pergila lepaks-lepaks sana after business hour 8.00 am - 5.00 pm, korang faham laaa kan... aku ni memang jenis payah sikit nak balik rumah after penat, mesti mau lepak-lepak dulu.. wajib.. balik rumah awal pon tensen juga, jem lagi mo fikir, jadi baik aku diam-diam makan lagi bagus... 

Antaranya

Creamer itu... 

Teman dari kecik.. 

Aku ok jer...

The best..

Dan yaaaa memang aku penggemar setia mcd.. tapi kadang-kadang aku layan juga pizza, and part ni pasal pizza laaa plak... second peberet... aku suka petik-petik gambar jadi puas...

aku suka sup itu, cecah dengan bread pastu tambah cheese powder.. terbaik!!!
Chicken Massala Wit Tuna....

Wajah girang dapat makan pizza.. heeeeeee
Selesai...

Aku memang suka makan, jadi entri ni memang cerita pasal makan sahaja, hari-hari lepas juga aku ada pergi satu tempat bagi aku makanan dia memang original.. sapa-sapa pernah pegi pasti tau.. 


Puding kelapa.. perghhh makan time panas-panas  memang buat aku teruja...

Yang ni kelapa bakar.. aku pernah rasa sekali jer... tapi memang sedap...

ni laa teman aku.. muka bahagia dapat makan puding...
Selesai suda... jadi kalau ada masa lagi aku akan cuba pergi tempat lain plak.. Dan hari ini hari sabtu, aku tetap menjana ekonomi negara.. penat sudah, mengantuk apatah lagi.. sekarang ini aku rasa sangat kekurangan masa untuk merehatkan diri, keluar rumah seawal 6 pagi, dan balik pula selambat 8 malam, kekangan masa membuat aku rasa lelah.. 14 jam tanpa henti.. Biarkan masa berlalu.. agar kita tahu menghargai masa... Sekian


Trimas..






No comments:

Post a Comment