Wednesday 15 June 2011

Oh Ok....

Bole ka aku sampai ke penghujung yang indah ini...

Mungkin yaaaa dan mungkin tidak...  ^_^"
Agak lama juga aku nda berkata-kata atau bercerita di sini... why??? sebab aku agak bz ... =( oh sedih...
Macam-macam hal berlaku, satu persatu... kadang-kadang rasa lemah, lemas, lelah, lesu dan akhir sekali barulaaa lega.. kalau laaaaaa... Hampa.......


Sekarang ni tempat keja agak jauh, yaaaa sangat jauh, bangun awal suda menjadi rutin sekiranya berkerja, untuk apa??? untuk mengelak jem di jalan-jalan raya yang aku lalui.... oh penat... sebenarnya sudah lama ku fikirkan untuk mencari kerja lain, tapi apa kan daya, Allah S.w.t telah mengatur segalanya, terima kasih ya Allah..


Untuk bulan ini juga, aku akan menjadi warga kerja yang rajin, rimas, resah, risau, rakus, dan banyak ragam... oh benci.... aku bukan suka orang yang hipokrit macam kamu, kau, dia, kalian semua... oh tidak... aku sangat tidak suka ok... biarkanlaaaa kau dengan cara kau yang penuh kepuraan...


Dan akhirnya, sahabat baik saya juga telah menempatkan dirinya di satu posisi untuk mencari pengalaman di dunia nyata ini, Syukur.... Dan biarkan laaa mulut-mulut binasa di luar sana berkata-kata kerana aku hidup untuk terus hidup, aku adalah aku...  oh yaaaaaa...


Indahnya...


Dan aku ingin sekali berada di tempat seperti ini untuk menenangkan jiwa dan fikiranku yang tengah serabut, ya Allah beri aku kekuatan... aku ingin sendiri untuk memahami semua ini...











No comments:

Post a Comment