Thursday 16 June 2011

Sangat teruja di hari jumaat..

Jumaat lagi.. salam jumaat yaaaaa, kepada kaum adam sila laaa mengerjakan solat jumaat.. sekali untuk seminggu, kenapa perlu banyak alasan, 'nda sempatlaaa' 'banyak kerjala' oh jangan laaa begitu, pahala ok....
Aku pon kadang-kadang lalai juga, manusia.... biasalakan.. tidak lari dari kesilapan itu... maaf...


Jangan cakap banyak laaaa, kau aku sama saja, bezanya aku wanita dan kau lelaki, yang samanya aku hamba, kau juga hamba pada yang ESA... titik... 



Aku hanya aku yang tau... =)


Aku suka... sebab damai...






Jadi, cakap banyak memang nda guna, orang akan cakap mulut puaka, minta simpati, itu ini, tapi biarlaaaa, aku tak peduli semua itu, di sini aku boleh berkata-kata apa yang aku suka dan tidak suka, jadi kau diam...



Trimas...


No comments:

Post a Comment