Friday 17 June 2011

Aku dan Kamu...

Entri ni aku letak gambar jak, jadi jakun sekejap, aku petik2 sekadar hiburan... lihat apa saja, ambil apa yang kau mau... Tapi ingat, aku saja yang berkata-kata di sini...






 Part ni, aku dan sahabat aku bertandang ke majlis perkahwinan sahabat : Subaeda & Sudirman.. Aku memang lari tema, black vs purple... BTW, Tahniah sahabat, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...



Dan part ini pulak, penghujung untuk hari itu, malam yang sejuk, aku berada di lokasi kejadian, ngeri + takut, semoga aku tidak mengalami nasib yang sama macam pemandu ini.. 


Itu pun suda cukup untuk menggambarkan cerita aku, penat untuk bermadah helah, banyak lagi yang perlu ku fikirkan, semoga saja kita semua dalam keadaan yang baik-baik saja. aku dan kamu.....

No comments:

Post a Comment