Thursday 25 July 2013

Only Because It's You

Ini tajuk Korean Drama yang seluruh family saya akan mengadap TV pada jam 10pm - 12.00am.



Beberapa bulan ini kepala asyik mengarah kepada Korean Drama, malam tiada masa untuk tengok apa yang terjadi di channel lain. Sampai rumah ambil remote control terus tekan channel '393' yang menjadi kegilaan buat masa ini. Mungkin satu hari saya akan rasa bosan juga, tapi entah bila.

Sila lihat preview di sini  http://www.onetvasia.com/shows/only-because-its-you

Agak malas untuk menaip panjang, saya kekurangan idea untuk mengulas lagi lanjut tentang drama ini. klik link untuk tidak pening apabila saya yang mengulasnya.. ^_^

Sekarang pun ada cita-cita tinggi untuk pergi ke Korea. Insyallah, doakan saya.. hanya 1 impian ke sana, untuk jumpa Song Ji Hyo.. hahaha.. ataupun ahli Running Man.. Booo kepada sesiapa yang tidak tahu tentang variety show ini.. 'Running Man'. Sangat famous okey..

Kim Jong Kook, Jaesuk, Kwang Soo, Suk Jin, Ji Hyo, Gary and Haha


Song Ji Hyo the jaguh one..

Ini adalah punca dan penyebab kenapa saya sangat menggilai karya dari 'Korea'.. Daebak!!
Cerita ini tiada kena mengena dengan tajuk, boleh abaikan.. hahaha..

Sekian terima kasih,
Yang benar,
-Yantie-

: tak boleh blah.. hahaha


No comments:

Post a Comment