Wednesday 11 May 2011

Impian!!!

Assalamualaikum...

Slamat pagi u olllsss.. hari ni kita story mory pasal IMPIAN... coz awal pagi dah berangan kalau laaaa aku...

>>> Masih baby lagi, aku tak yah mandi sndiri, mesti mak aku yang mandikan aku kan, bestt nyaaaaa...

>>> Seorang Bos, suka hati aku laa kan mau datang keja jam brapa pon, aku tak kisah pun sebab aku Bos 
        maaaa, ( kalau laaaaaaa kan ) huuuuuuuu = (

>>> Seorang Jutawan, naaaa jan ko cakap.. suka hati laaa aku mo buat apa pon.. kata Jutawan...

>>> Seorang Bisnis Woman, haaaaaa ni aku suka laaaaa, aku akan berkerja bersungguh-sungguh untuk
        membuktikan wanita juga boleh berjaya mencapai bintang di langit..

>>>  Seorang Guru, aku tidak akan pukul pelajar aku, tapi lau suda lebih haaaaaa siap laaaa kau..

>>> Ada rumah besar yang cantik, aku akan bina 10 bilik, 10 tandas, 10 dapur, 10 ruang tamu, semuanya 
       serba 10 der, kata impiannnn...

>>> Ada kereta 20 bijik, sapa2 datang ruma aku nak minta keta, aku bagi jer.. banyak sngat keta kat rumah
       niiii oiiiii, amik jer amik jer mana yg ko berkenan...

>>> Ada Shooping Kompleks sendiriiii... waaaaaaaaaa ko cakap jer ko nak apa.. aku bagi freeee jer kat
       ko.. pastu kan aku akan wat 1 ari bersama pelanggan secara percuma.. maksudnya 1 ari tu semua
       barang percumaaa jer, best tak best tak.. hahahaha =)

Nak jadi baby... impian impian...

kurang kurang pon kereta mesti macam ni laaaaa...


Kata impian.. rumah pon mesti nak besar kan.. =)


Cukup laaaa impian aku.. ni jak pon... takde makna nak lebih.. Tapi kan ayat yang paling sesuai untuk diri sendiri adalah...
UKUR BAJU DI BADAN SENDIRI... selamat beramal... heeeeeeeeeee :D


1 comment:

  1. rajin cik yanti update blog ye...
    welcome to my blog :)

    ReplyDelete