Wednesday 18 May 2011

Random Day....

Ok, ari ni mo cakap banyak coz banyak dah skip entri dan lama dah aku nda hapdate blog ni kan.. sorie =)
Pada satu hari, kami sedang bersiar-siar, sedang kami bersiar-siar, datang seekor dinosor... ermm ermm jap, ni time aku skolah rendah punya crita ni.. hahahahha sot!!!!! bla bla bla blaaa.... maka kami pon balik ke ruma... habis crita ku....


Time for serius, sebenarnya ari tu blogspot ni ada problem, so tu yang nda dpat hapdate blog, seterusnya aku secara automatik nya pon nda laaaa berkata-kata di sini.. Dan sempena cuti ari tu wesak day, aku mo cakap ni ' Selamat Hari Wesak ' semua... ^_^"

amik dari google suda...

Part 1 done.... eh eh ni crita minggu ni, kannnnnnn... last week????? owh ok... last week aku adala wat mini re-union dengan dak Ciast, ala 3 orang jak pon, fyi aku dulu study kat Ciast mesti korang tak tauk kan, ceh aku nak promote Ciast jap.. Ciast or full name dia in Malay ( Pusat Latihan Pengajar Dan Kemahiran Lanjutan ) in BI plak ( Centre For Instructor And Advance Skill Training ) maka di singkat kan trus jadi CIAST... aku dulu amik Diploma Pengajar Vokasional kursus Elektronik Industri waaaa rindu plak dekat budak kelas aku kan... lau sapa-sapa dak elektronik baca ni ak rinduu kat korang tau.. tapi batch 1/2006 jer laaaa, hehehehe.... Ciast ni kat Shah Alam jer, seksyen 19 alaaaa blakang stesyen komuter shah alam jer....


Ciast pandangan hadapan..

Dak ciast ni tak ramai pon, satu kelas dalam 15 orang jer... coz fully sponsored by gov elaun dapat rm400 sebulan, best tak best tak... takde pinjaman ok.. So dengan perancangan yang telah di buat, kami bertiga op cos laaa hanya aku, dizi dan fuad ( sam ) telah bertemu.... actually re-union ni coz sam kat sabah, die orang johor, tapi keja kat sabah.. tak sangka i.. rezeki kan ada di mana-mana.. btul tak??? Lokasi pertemuan di mana lagi kalau bukan Centre Point.. ni jak laaa tempat yang sesuai kot... coz lokasi CP ni btul2 di tengah-tengah bandar Kota Kinabalu...


1st time jumpa after Jun 2009

Tanks dizi... lunch mcd..

Ok, bertiga daaaaaa

Final part... cehhhh makin tomban den... =)

Habis daaaaaaa.... tu jak mo share... btul baaaaa yantie... iya baaa... lau mo dengar story mory lagi, tunggu laaa aku hapdate lagi... ok daaaa tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment