Tuesday 10 May 2011

Roman Picisan..

Ok der.. gua ok jer der, nak ngumpat ker nak ngata ker gua ok jer der.. ni laaa manusia kan, x bulii tgk org senang sikit, ada jak ko sakit hati dgn aku.. ishhhhhhhh... gua minta maaf der lau gua ada wat salah dgn ko der, gua prnah pijak kepala lu ker der??? x prnah kan.. gua prnah hentam kepala lu ker?? juga x prnah kan.. So, pa motif lu der.. ce trus trg ngan gua...


Lau gua prnah trkasar bhasa ker, keji lu ker, ngumpat lu ker, pukul lu ker, amik mkanan lu ker, apa2 ker.. itu bkn gua der.. btul!! bkn gua der.. gua x tipu der.. gua hnya nak truskan hidup ni dgan tenang der, pls laaaa der jan kacau gua... ='(


Satu lg der, gua hnya nak carik mkn yg halal jer der, haram2 ni gua x main aaaaa, dosa der... kalau ko nak sngat amik tulang ikan tu amik laaa der.. kata kucing kpada anjing trsebut.. hahahahahahaaaaa...


Jan baaa kamu srius.. rilek baaaaa, saja2 jak mo hilangkan ngantuk nii, lau nda lama suda ku landing.. nasib baik luar drpd ruma, lau d ruma naaaaa confirm nyaa laaa baaaaa... kan... Layan luk maharaja lawak ni dorg JOZAN.. terbaik der.... ce tgk ce tgk..


No comments:

Post a Comment