Thursday 12 May 2011

Malam Jumaat Keliwon...!!!!!~~~~~!!!!!!~~~

Teringat time2 aku study dulu dekat Shah Alam, asal malam jumaat jer, mesti aku cakap dengan kengkawan aku, ' Malam jumaat macam ni, mak aku tak suruh aku kuar aaaaa, mak aku suh dok bilik jer.. Tak elok anak dara jalan malam2 jumaat' sapa2 yang study ngan aku dulu mesti tahu.. kan kan... aku tak tipuu, ni betul laaa der.. sapa yang study ngan aku dulu, cer angkat tangan.... Dak-dak Elektronik mesti tahu niii...


Tapi kan aku rasa ada betul nyaaa kata mak aku tu, sebab selalu nya malam jumaat ni mesti ada satu benda yang semua orang akan ingat..


>>> Mesti korang baca yasin kan, macam mak aku dia sedekahkan kat arwah ayah aku, sob sob..
Al-Fatihah kat arwah ayah....................... aku????? heeeeeeee :D

>>> Pastu kan, lau sapa2 kuar atau jalan2 time malam jumaat ni kan, haaaaaaaa mesti ada sesuatu yang tak baik berlaku, especially yang nak jalan jauh2 tu.. Contoh laaa kan KK - TAWAU... Coz benda ni pernah terjadi k...

>>> Macam rumah aku laa kan, takkan rumah ko pulak.. Mak aku mesti masak sedap2 walau pun sebenarnya takde laaa nak sedap sangat pon, masa malam jumaat ni, mak aku kata kan, sajer jer nak
masak sedap2, tak bole ker??? ermmm aku pon trus blerrrr dan ok jer laaaa... Fineeee....

>>> Dan ni part yang paling aku suka.... tak yah nak cuci pinggan mangkuk ko lepas makan der, mak aku kata kan ni mak aku yang kata k.. bkn aku.. Tak elok cuci pinggan mangkuk tu malam jumaat, bior kan jer.. Tak yah nak wat bising2 sangat, bole tak... ooooooooo ok... aku pon biar kan jer laaaa...

>>> Aku pernah gak dengar dari orang2 terdekat dengan aku, malam jumaat ni mesti nak bakar2 sikit, contoh nya kan, tempurung kelapa ker, kotak telur ker.. ape2 jer laaa yang boleh terbakar.. sebab nyaaa aku pon tak tauu.. ce tanya membe2 korang, mana laaa tau ada info yang menarik... leh kongsi..

>>> Bagi pasangan suami isteri plak, hehehee malu plak nak cakap.. aku kan lum kawin lagi.. Tapi takpa, 
iklan kat dalam TV pon dah banyak kuar pasal malam jumaat ni, ehem ehem... alalaaaaaaaa tiba2 jadi
pemalu plak... heeeeeeeee  ^_^" malam ni baik nak dapatkan zuriat, malam kasih sayang laaa katakan...


Sebenarnya.. kan... ok tiba2 aku  blerrr tahap dewa... menulis ruangan ini pada jam 11.35 pm, malam jumaat plak niiii... huuuuuuuuu.... k laaaa nak blah daaaaaaaaa... tiba2 rasa seram semacam, aku jer belum tido kat umaaa ni derrrr.... bye... mau tido laju laju ni.... daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment