Wednesday 10 August 2011

Puasa Di Bulan Ramadhan..

Assalamualaikum...

Khamis dan puasa ke-11.. Counting and counting, coz the day always move on.. berangan jap jadi penjajah.. heee =) So, minggu ni adalah minggu ke-2 berpuasa, eh cepatnya masa berlalu, tup tap tup tap dah raya.. OMG!!!.. baju raya pun belum beli + belum jahit + belum hantar kat kedai jahit juga and semua yang baru-baru pun takda laaa kan.. ohhh tidak...



Tapi takpa, yang baru-baru itu akan ku extend ke wedding ku nanti.. opssss tercakap plak.. oh yaa aku juga akan sama seperti kalian yang sudah berumah tangga, masanya insyallah beberapa bulan lagi.. =) Doakan yaa agar semuanya berjalan lancar dan selamat hingga tiba harinya kelak, amin..



Persiapan untuk the Big day rasanya baru 10%, ermmm rasa-rasanya ok juga sebab kawan-kawan aku memang sangat baik hati sentiasa menolong, kan....





Gambar ni sekadar hiasan jak laaa, thanks to google.. =) sweet jak kan.. 



Aku rasa blog aku ni pun langsung tiada gambar my future Husband kan.. hehe..  bagi yang kenal tu kenal laa, tapi sapa-sapa yang tak pernah nampak tu.. takpa, next entri aku update.. kembali ke alam kerja dulu yaaa, trimas... 



Eh sekejap, aku rasa tajuk entri tu pasal Puasa Di Bulan Ramadhan kan.. tapi mana cerita puasa nya.. hahaha pelik juga, takpa laa tajuk tu sekadar hiasan semata-mata, sekarang kan bulan puasa, jadi entri pun mesti pasal bulan puasa juga ke???? 

No comments:

Post a Comment