Tuesday 2 August 2011

Sarawakian...

Assalamualaikum.. ari tu kan entri pasal aku pergi sarawak... jadi hari ini adalah hari untuk mengupload gambar.. setelah tapisan demi tapisan di buat, maka ini sahaja laaa gambar yang layak untuk menjadi tatapan umum.. yang lain di simpan kerana itu untuk aku sahaja... Jom tengok...

Yaaaa aku di sarawak.. sebelum masuk ke Brunei..

Welcome To Brunei Darus Salam... =)
Terpaksa di edit... masalah teknikal..
Time ni 7 pagi.. kabus masih menutupi jalan.. sejuk eh...

Aku di sini..
Buat muka comel pdahal baru bangun tido... 
Welcome To Brunei Darus Salam... 
Luak Bay... 

Kawan-kawan inilah kedai makan Dygku Normazura...  Awang Corner

Finally aku jumpa gak macik sorang niii.. miss u...
Membajet comel.. tapi chubby sebenarnya... 

Kami sahaja...

Sebelum berpisah untuk meneruskan perjalanan

Thank macik.. hantarkan saya ke sana sini...
Di Waterfront Kuching, Sarawak panas terik... 

Yeeeeeee aku di sini... 

Abaikan gambar itu.. Bangunan belakang tu yang penting.. 

Aku setia dengan Celcom... 

Lagi muka gembira dapat minum 100 plus.. 

Motif??? ntah....

Sejarah Sarawak.. Di pejalan kaki waterfront... 

Sekitar Waterfront...

Oooo ok... 

Kuching... Luv u... Nanti aku berkunjung lagi.. Insyallah..


.
Maka tamat laaa kisah saya.. Ni untuk tatapan budak-budak Ciast Batch  1/2006 Elektronik, dan sekutu dengannya.. Sahabat kita telah bertemu dengan pujaan hatinya, dan insyallah akan menyertai Syima, Khairul, Iza dan Wak yang telah selamat di ijab kabulkan... Tarikh nyaa tidak pasti lagi yaaaaa... Insyallah dalam masa terdekat... Doakan yaaa kawan-kawan... Terima kasih..


Semoga Bahagia & Kekal Selamanya... Amin




















































2 comments:

  1. x sabo nk rase nsi goreng zura..hahahaha

    ReplyDelete
  2. tau xpe.. hensem dooo BF die, tengok live lagi hensem... insyallah dalam tahun ni gak, ko tggu jer khabar dari die..

    ReplyDelete